Tuesday, October 18, 2011

hobby evolution

wah title tu bah!

ok entry kali ni mo crita psl hobby evolution dari start berhobi-hobi sampai sekarang..ok aku start hobi-hobi ni rasanya derajah enam la gitu, tym tu femes hobi MENGUMPUL SETEM ahahahhaha hobi yg nerd abisss pastu bila ada org tanya

‘apa hobi kau?’

wah dengan lapang dada dan rasa riak

‘oh, hobi aku kumpul setem’

padahal setem yg aku kumpul tym tu x sampai 20 keping ya TIDAK SAMPAI 20 KEPING DAN LOCAL SEMUANYA..tiada yg patut aku banggakan pun tp ntah la hobi ni mcm hebat sgt bunyinya..pastu masuk sekolah menengah aku mcm lupa apa hobi aku sda sooo kita skip high skool..next hobi is tym d U which is reading novel mmm aku rasa aku ter’influence’ dr c chiiseol..start la aku mengumpul buku2 little black dress, gossip girl n of kos my fevret writer sophie kinsella which aku owned almost 90% of buku2 dia (mcm obsessed pun ada kau neh!) sekarang pun masi suka membaca tp genre ke arah religi skit, ya untuk santapan hati dan minda kita yeah!

ok kita beralih kepada hobi terbaru dan terkini sy ah ah ah which is cooking and baking… actually its more like trying a new recipes hehe perasaan itu sgt seronok almost undescribeable apalagi kalau sedap dan kena puji (malu pulak macik begini hihi) tapi macik dengki sama budak2 junior masterchef tuu hebatnya durg masak, macik sebenarnya kagum sama bakat durg ada 1 bdk tu buat pasta seminggu sekali from scratch YA FROM SCRATCH pasta dia buat sendiri bukan beli punya, mesti mama nya guyang kaki jak kan tggu jak dia msk siuknya..nnt mo ajar anak macik masak seawal 7-8 tahun la biar macik guyang kaki jugaaahahahha…

oklah memandangkan kata ganti diri sda pndi bertukar2 dr aku ke saya ke macik, means macik sda telampau mengarut but still in character ah ah ah..bye!

p/s: kamu-kamu yg baca belog ni macik pun mo tau kamu pnya hobby evolution okeh!

4 comments:

Chii said...

um...aku teda hobby evolution. dari dulu ituuuuu ja. tengok la klu macik rajin mo buat entry ya.

miss neena said...

ada tu macik yakin ko ble buat..duu2 bukan hobi ko mcm skrg nah p ko blog psl tuu cpt..macik tggu tau!

p/s: aku mcm sebati sda ngan kerekter macik neh!

Sheila said...

macik! aku pun dulu kumpul stem, banyak setem aku international. tapi semau tu di bagi oleh pakcik aku yg merupakan pengumpul setem jugak..selain iotu..eh..nanti lah aku blog..ahha..pjg nanti ceritanya ni..

.ainulafidah. said...

mngkin hobi zmn skolah rendah mmg kumpul setem ba kan. sbb aku pun kumpul setem jg nie. ada 2 buah buku setem lg. berebut setem ngan adik aku lg slalu. hahaha

 
template by suckmylolly.com