Friday, December 30, 2011

sekadar updet hehe

assalammualaikum suma reader’s hehe adaka jugak hehe

sda lama tidak updet belog ni pemalas betul la owner blog ni..

ni sebab mo tahun baru, barulah aku sebok2 mo mengupdet hehe

silalah maafkan kemalasan diriku ini ^_^

sekarang ni senang cuti d rumah LDU, komputer ada internet ada so teda alasan untuk tidak updet blog..memang heaven kan klu sda bercuti maw 4 bulan jgak aku ndak bercuti panjang begini, ada jgak balik raya aji ari tu tapi cuti mcm ndak cuti jak..baru jak touchdown d ruma esok lusa mo balik kk sda.. cuti kali ni puas aku makan bagai esok suda tiada sgt buruk perangai ko aza mana nda makin montel haha yala klu sda namanya jauh dari ruma mmg mkn tu kurang la mmg kurang la badan gitu jugak  cuma agak kurang seronok bila suma org sebok mkn durian aku sendiri yg pening lalat..makin lama bau durian yg makin kick atau hidung aku yg makin sensitif ah lantakla durg yg mkn, durg jgak yg tanggung panasnya ahaha

tym d rumah jgak la aku ada masa mo baca-membaca dgn tenang diiringi mkn ice-cream atau teh susu atau susu kambing+madu la la la mmg heaven begini hehe

sekarang ni buku yg aku sedang layan adalah

DSC02492

belum abis baca lg tapi setakat 35% pembacaan, buku ni seronok..

dia share kisah dia g tanah suci sbgi tetamu allah, dlm keadaan kesihatan diri yg agak terbatas..aku prefer baca buku-buku travelog mcm gini sebab kita ble belajar dr pengalaman org yg pena pegi sana insyaallah dpt memandu diri sendiri bila sampai giliran untuk jadi tetamu allah suatu hari nanti amin.

oklah tu jak la dlu sekadar updet dr sy sekian terima kasih ^_~

0 comments:

 
template by suckmylolly.com